czwartek, 24 stycznia 2013

Trochę mnie tutaj nie było ...

Ale wiecie: szkoła, nauka... Pewnie macie podobnie ;) U mnie nic szczególnie specjalnego nie działo, poza tym, że od soboty mam ferie !!! A Wy? Mamy z rodzicami w planach wyjazd, najprawdopodobniej do Szklarskiej Poręby, ale jeszcze nic konkretnego nie mamy zarezerwowanego. Ja mam zamiar uczyć się jeździć na nartach ღღღ !!! Dzisiaj w szkole było całkiem spoko ;) Na początku mieliśmy dwa angole. Potem przyrodę, na której sprawdzaliśmy sobie na wzajem testy z wczoraj :). Potem rozdałam cukierki z okazji urodzin ;). O 11:30 rozpoczynało się przedstawienie dla Babć i Dzidków w wykonaniu klas 0-3, a później był poczęstunek. I takim sposobem straciliśmy muzykę !!! Następnie wyło WDŻwR, na które pani przyniosła nam batony kinder bueno i m&s. Mieliśmy też soki i wodę z przedstawienia. Na koniec było ,,Kółko teatralne", ale w cudzysłowie, bo nie dosłownie, ponieważ robiliśmy szczały amora, i tak zeszła nam cała lekcja. W sumie wyszło ich 23. To na tyle z dzisiejszego dnia.
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam zimę! To chyba moja ulubiona pora roku ;) Szczególnie jak jest ok. -2℃, bo można wtedy zrobić coś ze śniegu, np. bałwana, bo w innym przypadku nie chce się kleić lub się topi. U mnie śnieg leży już od kilku dni, i ciągle pada ;) W miejscach, w których nikt nie odśnieża, jest po kolana ❄ ❄ ❄ ! Jutro, w ramach wf-u idziemy na lodowisko ;) Lubicie jeździć na łyżwach? Ja bardzo!
Mam wrażenie, że po takiej przerwie, trochę wyszłam z wprawy pisania bloga, więc postaram się chodzić tu trochę częściej :) To chyba na tyle. Tacie tu zimowe fotki, własne postaram się dodać jutro, bo wieczorem chyba nie dam rady ;)

2 komentarze: