środa, 2 stycznia 2013

Długo mnie już tu nie było ....

Mam nadzieję, że nie straciłam przez moją nieobecność czytelników ;P A więc nowym rokiem nowym krokiem ;D Nocia z dzisiejszego dnia: To, że miałam na 8:00, już pewnie nikogo nie zdziwi ;) Pierwsza była religia, na której omawialiśmy drogę Maryi z Józefem do Jerozolimy :) Potem była przyroda, na której byłam pewna, że będzie test, ale okazało się, że będzie dopiero jutro :-) Ale to nawet fajnie, bo już wszystko będę umiała ;D. Potem dwa niemieckie. Na pierwszym omawialiśmy ankietę, a potem mieliśmy lekcję, o ludzich którzy szukają przyjaciół w necie :PP I na koniec matematyka, na której mieliśmy dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych ;P
Dzisiaj miałam też niemiecki dodatkowy, na którym było całkiem fajnie ;D Dobra, muszę spadać bo jestem umówiona na skypie, bye ;D Ps. Ja wam się podoba nowe tło i nowa piosenka? Ja ką strasznie lubię, świetnie mi się kojarzy ♥
Dziki :))
Pa,pa :)

3 komentarze:

  1. nie straciłaś czytelników :)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej to dasz mi ten adres bo już duużo czasu minęło ? Wysłałam ci wiadomość na maila, takiego którego mi podałaś. Bransoletka czeka :)

    OdpowiedzUsuń