niedziela, 17 lutego 2013

O wszystkim i o niczym...

W niedzielę nie dzieje się zazwyczaj nic ciekawego ;). Jak zwykle dłuuugo spałam, a potem poszliśmy z rodzicami i psem do lasu. Od poniedziałku ma podobno wrócić zima, ale jak na razie nic na to nie wskazuje, szczególnie zieleń w lesie ;). Z dzisiaj to chyba na tyle. Uczyłam się też trochę do testu z niemca, i angola... Tyle, nic ciekawego ;) A właśnie ! U mnie w mieście odcięli komuś rękę (w Żyrardowie, cały czas o tym gadają) i 3 palce od 2. Dziś Światowy Dzień Mruczka ! ♥ Uwielbiam te zwierzęta, chociaż nie od zawsze. W trzeciej klasie i niżej, wprost ich nienawidziłam, ale kiedy w IV klasie zaczęłam się nimi bardziej interesować, zauważyłam jakie to piękne stworzenia ♥ W sumie takie domowe lwy czy tygrysy ;). We Włoszech w tym czasie obchodzi się Dzień Czarnego Kota ;). W Polsce po raz pierwszy obchodziliśmy ten dzień 19 lutego 2006 roku, z inicjatywy miesięczników ,,Kot" i Cat Club Łódź. Ja bardzo chciałabym mieć kota, najbardziej syberyjskiego lub leśnego norweskiego. Moja sąsiadka ma perskiego, ale jest strasznie dziki. W sumie, może uda mi się przekonać rodziców na 2 zwierzaka (mam już owczarka niemieckiego), bo jak na razie nie mówią ,,nie" ;). Może w wakacje? A Wy macie koty? Czyż nie jest piękny ;) ? ♥♥♥ ♥♥♥ cudo ♥♥♥ Ponieważ jest to pierwszy konkursik, to na razie nagrody będą skromniejsze, ale zachęcam do udziału ;). Jeśli będą chętni, to w przyszłości zorganizuję już z nagrodami wysyłanymi ;) Co trzeba zrobić: zdjęcie swojego zwierzaka, niezależnie czy jest to kociak, czy inny zwierzak, i wysłać na e-mail daszka@safis.pl, do 24 lutego. 25 ogłoszę wyniki :). Nagrodą za 1 miejsce będzie - 5 komentarzy i post na tym blogu. 2 miejsce- 3 komentarze i post, 3 miejsce - 2 komentarze. Zachęcam do udziału! I na koniec jeszcze cytat, który mi się bardzo spodobał ;) : ,,Gość nie lubi kotów, więc choć nerwy tłumię, jednak mu wybaczam, bo ja go rozumiem: przebywając z kotem w bliskiej zażyłości, mógłby nabawić się kompleksu niższości" Franciszek J. Klimek Bye ;)

4 komentarze:

  1. Ja wolę psy, no i mam psa, na moim blogu jest zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabym wysłać ci zdjęcia psa mojej babci, bo ja niestety nie mam żadnego w domu. ;< Jeśli tak to gorąco cię proszę o odpowiedź na moim blogu, ponieważ znając mnie to zapomnę tutaj wejść.
    Słyszałam o tym wypadku przed chwilą na Polsacie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie pamiętasz adresu bloga to jest to www.dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com

      Usuń
  3. Najlepszy cytat na końcu :D

    http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń