wtorek, 18 grudnia 2012

Słodkie święta .... :)

Jak tam wasze przygotowania do świąt? U mnie jeszcze nie za bardzo widać oznaki nadchodzących świąt, ale w piątek mamy zamiar kupić i ubrać choinkę :) Niestety, w tym roku Wigilia nie będzie u mnie, ale mówi się trudno ;) Jak widzicie, blog poszedł w bardziej świąteczne tematy ;). I jak wam się podoba? Może jeszcze jakaś piosenka świąteczna, co ? ;-)
Ach, w szkole też już czuć trochę świąteczną atmosferę. Sale, szczególnie ta od matematyki, są poprzystrajane choinkami, lampkami i jak w przypadku tej 2, gałązkami świerkowymi. W czwartek, mają odbyć się Jasełka, w których bierze udział cała szkoła (lekko ponad 90 osób ;D). Na lekcjach też już widać, że idą Święta - min. na niemieckim uczyliśmy się słówek po niemiecku, a pani opowiadała nam o tym, jak Wigilię Obchodzi się w Niemczech :) Ja już odliczam dni do 24.12, a wy? ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ Podobno 21.12 ma być koniec świata ;). Ja tam w to nie wierzę, a wy ;) ? Bye ♥

5 komentarzy:

  1. Lubię święta!! PS: Sprawdź pocztę !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak piosenka świąteczna to może "White Christmas"? ;DD U nas też już widać. ^.^ Weźmiesz u mnie udział w konkursie? Zależy mi na tym. ;) http://pierwszyblogjess.blogspot.com/2012/12/konkurs.html ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 90 osób? Taka mała szkoła szkoła, czy prywatna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Daria , proszę wyślij mi adres napisałam już do ciebie maila, a tylko ty mi adresu nie dałaś.

    OdpowiedzUsuń