poniedziałek, 3 grudnia 2012

Już Grudzień !!! ♥

Cześć! Sorki, że tak długo już nie pisałam, ale nie miałam nastroju ;( Byłam całkiem rozbita, zrozumiecie, prawda ♥ A więc, na początek o dzisiejszym dniu: Pierwszą lekcją był niemiecki, ale go nie było, ponieważ nie było pani i mieliśmy taką ,,przyrodę" z klasą VI. Było nawet fajnie. Potem, już według planu przyroda. Pani oddała nasze testy i zaczęliśmy normalną lekcję :). Następna była wychowawcza, na której ubieraliśmy choinkę a przy okazji Kostka ;P Ktoś puścił Last Christmas i ogółem było świetnie ♥ ! Potem był polski, na którym oglądaliśmy film pt.: ,,Cudowne święta Jonatana" ☻ Oglądał ktoś? Moim zdaniem film był bardzo fajny ;D Po polskim była matematyka, na której miał być test, ale pani zapomniała go przynieść i będzie w środę :D . To chyba na tyle, co z dzisiaj ♥♥♥
A teraz trochę o zbliżających się Mikołajkach, i oczywiście o Wigilii ♥ Nie wiem jak wam, ale mi najlepiej kojarzy się ten czas wyczekiwania :) Ostatnie przedświąteczne tygodnie, a w efekcie i dni, są wprost cudowne ♥ Święta, oczywiście też są niesamowite, ale ten Przedświąteczny Czas jest jakiś taki magiczny ☺♥☺. U mnie wigilia zazwyczaj jest u babci, ale może w tym roku uda się zrobić u mnie :). Zawsze też kupuję kalendarz adwentowy, ale w tym roku jakoś zaspałam i kupię go jutro ;P . To chyba na tyle, co o Świętach. A wam z czym się one kojarzą? Macie jakieś zwyczaje? Piszcie w komentach ;** A oto focie:
Na przedświątecznych zakupach, zauważyłam ten kubek i strasznie mi się spodobał ;D
A to Ironuń ♥♥ Jutro postaram się dodać więcej foci, ale dzisiaj muszę już lecieć ♥ Pa, pa ♥♥! Ktora piosenka lepsza na bloga? https://www.youtube.com/watch?v=Bn67I6L6sfY https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI https://www.youtube.com/watch?v=Q-4OdXW6D20&feature=fvst A moze macie wlasne propozycje ;P ?

6 komentarzy:

  1. Jesteś pewna, że dobrze wstawiłaś zdjęcia? Bo mi coś się nie wyświetlają. -,- Jeśli je wkleiłaś to dam Ci radę. Jak piszesz posta to na górze (w tym takim jakby pasku zadań) jest taki "rysunek", obok "Link". I go musisz wcisnąć i wtedy wstawiać zdjęcia. ;) ;D To jak jak coś. ;) A co do pytań zadanych przez Ciebie to: Mi się święta kojarzą z wieczerzą wigilijną i prezentami. :D Dla mnie też ten czas przedświąteczny jest magiczny. <3 Ja też zawsze mam u babci wigilię. ;D Kiedyś była też u nas, a w zeszłym roku była u prababci. ;)) Bardzo lubię piosenkę "Last Christmas". ;D Mi się kojarzy ona z Harrym Potterem 5 częścią. O.o XD I nie oglądałam tego filmu chociaż tytuł coś mi mówi to może po prostu nie pamiętam. ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, juz chyba jest dobrze, bo zmienilam ? ☺

      Usuń
  2. Mi się nie wyświtlają
    Co dostałam z testu?? Wiesz może? ��

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 lub 5, nie pamietam dokładnie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię niemieckiego ! Ja kocham święta

    OdpowiedzUsuń