wtorek, 6 listopada 2012

Witam !!!



Hejka! ♥

Jestem Daria, mam 11 lat, a więc chodzę do V klasy ☺ Kilka razy zabierałam się już do prowadzenia bloga, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać, ale teraz mam zamiar to zmienić ☻
Będę tu opisywać moje dni w szkole i nie tylko :) . Czekam też na wasze pomysły na prowadzenie bloga :)
A teraz nie przedłużając - dzisiejszy dzień :D

Dzisiaj miałam na 8:00 (zresztą jak codziennie). Zaczynałam matematyką :) Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię ten przedmiot :) . Potem był niemiecki, ale było nawet fajnie. Potem informatyka - robiliśmy i ozdabialiśmy przepisy. Straasznie lubię infę, bo nie trzeba się wcale wysilać :P Potem w-f. Graliśmy w unihokeja. Całkiem fajne :)
Potem miałam na 17:00 dodatkowy angielski :D
Jutro postaram się coś więcej napisać, a dzisiaj już spadam, hejka ! ♥

Ps. A oto mój ukochany piesek Ironuń ♥♥♥



ZACHĘCAM DO CZYTANIA ♥♥♥

15 komentarzy:

  1. Dasia uwielbiam cię 
    Piesek słodki
    dlaczego nic nie powiedziałaś i muszę się dowiadywać z bloga Loli? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dzisiaj miałam unihokeja. Tylko, ze ja dostałam w nogę, rękę, głowę... Fajny blog! Zapraszam do mnie!
    natal2000.blogspot.com
    natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. w V klasie tez lubiłam matematykę, w gimnazjum ją znienawidziłam (w II kl)

    OdpowiedzUsuń
  4. O!!! Zapowiada się ciekawie, śliczny pies. Ja nienawidzę matematyki. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki psiak. Zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy rozdział :) http://kkkalenya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ! bardzo fajna notka ;)

    obserwujemy ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki słodziak ;*
    powodzenia w blogowaniu!

    Na początek proponowałabym usunąć weryfikację obrazkową w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki piesio :)

    Zapraszam do komentowania i obserwaacji :>
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń