poniedziałek, 19 listopada 2012

Hej kochani ♥ !

Hej! Sorki, że wczoraj nie dodałam posta, ale nie miałam czasu :-( , ale teraz w skrócie opiszę wczorajszy dzień :) A więc: Rano, ok 10:30 wyjechałam do Warszawy. Jechało się bardzo płynnie, bez korków. Dojechałam na 11:10 czy 11:20, nie pamiętam dokładnie :P. Od razu poszłam z rodzicami i kupiliśmy mi bilet na Astelix i Obelix w służbie jej królewskiej mości. Film opowiadał o pragnieniu Cezara, aby podbić Wielką Brytanię. Kiedy flota dotarła, do miejsca podboju, i zaczęła atakować miasto, królowa słysząc od sługi, że Galowie, mają jakiś magiczny napój posłała go po niego. Po pewnym czasie, doszedł on do celu. Następnego dnia był już w drodze z Astelixem, Obelixem i magicznym napojem, na odsiecz... Co było potem? Nie będę więcej pisać, bo może ktoś z was na niego pójdzie, do czego bardzo zachęcam :-). Film ma też wiele wątków humorystycznych, przy których można się uśmiać :P Jeszcze przed filmem (od zakupienia biletu miałam 1,30 godz.)poszłam jeszcze z rodzicami na zakupy i kupiłam sobie golf, leginsy i czerwony żakiet (chyba pasuje już na Święta :D). I udałam się na film. Po seansie udaliśmy się w drogę powrotom :P Tyle co z wczoraj. Teraz dzień dzisiejszy.
Dzisiaj miałam na 08:00 (czemu tu się dziwić?) i zaczynałam niemieckim, ale, że nie było pani to mieliśmy takie WDŻ w dyrektorką. Nie powiem, nie było źle :P Przeglądaliśmy jakieś gazety ,,Victor Junior". Potem była przyroda, która tak naprawdę była ZZW (zajęcia z wych.). Mieliśmy losowanie na mikołajki (które miało być ,,sekretne", ale po przerwie, już każdy wiedział kto go ma :P) i spisywaliśmy oceny dla rodziców, na takich kartkach. Szczerze mówiąc, nawet się takich nie spodziewałam ♥ Na następnej lekcji, była już normalnie przyroda. Omawialiśmy temat ,,Wody polski", szukając na mapie rzek, jezior, kanałów i bagien :P . Następnie 2x polak. Rozmawialiśmy o Biblii (o Noem i o Stworzeniu Świata). Na koniec pani rozdała role do świątecznego przedstawienia :). I matma. Jak zwykle było extra :) Robiliśmy ułamki (jak od kilu tygodni :P) i zadania tekstowe z nimi. I to samo na 2 :P I do domu :) Bye ♥
Mojego autorstwa. Podoba się :P ?

3 komentarze:

  1. Szkoda, że mnie nie było
    Zapraszam do mnie na Candy
    www.jemappellezosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ten film najprawdopodobniej pojadę na Mikołajki z klasą... ;) Zapraszam do mnie!
    www.natal2000.blogspot.com
    www.natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem na tym filmie,bardzo fany, też polecam !

    OdpowiedzUsuń