piątek, 1 marca 2013

Heej!

Nie mam dzisiaj zbytnio weny. Postanowiłam więc wstawić jeszcze raz info o konkursie i tyle ;) onieważ jest to pierwszy konkursik, to na razie nagrody będą skromniejsze, ale zachęcam do udziału ;). Jeśli będą chętni, to w przyszłości zorganizuję już z nagrodami wysyłanymi ;) Co trzeba zrobić: zdjęcie swojego zwierzaka, niezależnie czy jest to kociak, czy inny zwierzak, i wysłać na e-mail daszka@safis.pl, do 15 marca. 16 ogłoszę wyniki :). Nagrodą za 1 miejsce będzie - 5 komentarzy i post na tym blogu. 2 miejsce- 3 komentarze i post, 3 miejsce - 2 komentarze. Zachęcam do udziału!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na konkurs;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja naprawdę pisałem, że wezmę w czymś udział ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ja już ci wysyłałam zdjęcie, ale chyba nie doszło... Trudno, spróbuję jeszcze raz, ale trochę później, bo teraz nie mam za dużo czasu, ok? :)

    OdpowiedzUsuń